HOLTEN/DEN HAAG – De Raad van State heeft groen licht gegeven voor de herinrichting van de Stationsstraat en Waagweg in Holten. Voor de zomer moet het klaar zijn.
Maar de aanleg van een rotonde op de kruising van Dorpsstraat, Larenseweg en Stationsstraat in Holten is nog niet in kannen en kruiken. Supermarkt C1000 heeft namelijk bezwaar aangetekend. De grootgrutter kan er niet mee leven dat er enkele parkeerplaatsen voor de rotonde worden opgeofferd. Het verzet kan tot een jaar vertraging leiden. (bron tubantia)
Die parkeerplaats is toch van de gemeente en niet van Schuitema (c1000)
Die parkeerplaats is toch van de gemeente en niet van Schuitema (c1000)
Boycot de C1000. Laat ze eerst hun eigen parkeerplaats in fatsoenlijk in orde maken.
Boycot de C1000. Laat ze eerst hun eigen parkeerplaats in fatsoenlijk in orde maken.
C1000 heeft het volste recht om bezwaar te maken.
Gewoon de Waagweg doortrekken en er is helemaal geen rotonde nodig !
C1000 heeft het volste recht om bezwaar te maken.
Gewoon de Waagweg doortrekken en er is helemaal geen rotonde nodig !
@Henkie
Iedereen heeft het volste recht om bezwaar aan te tekenen,maar dat doe je toch niet als de buurman parkeerplaatsen in moet leveren,waar jij pakweg 30 jaar gratis gebruik van hebt kunnen maken?
Al eerder gezegd,de politiek heeft deze keuze nu eenmaal gemaakt,en het is al in een ver gevorderd stadium,dus nu een keer stoppen met dit gezever.
@Henkie
Iedereen heeft het volste recht om bezwaar aan te tekenen,maar dat doe je toch niet als de buurman parkeerplaatsen in moet leveren,waar jij pakweg 30 jaar gratis gebruik van hebt kunnen maken?
Al eerder gezegd,de politiek heeft deze keuze nu eenmaal gemaakt,en het is al in een ver gevorderd stadium,dus nu een keer stoppen met dit gezever.
Voor de zomer nog?
Dus met de triathlon ligt er een prachtige rotonde?
Idd over andermans grond heb je niets te zeggen, dus niet zeuren, denk positief, vooruitgang, verbetering.
Voor de zomer nog?
Dus met de triathlon ligt er een prachtige rotonde?
Idd over andermans grond heb je niets te zeggen, dus niet zeuren, denk positief, vooruitgang, verbetering.
de kaasboer en de oliebollenkraam gebruiken toch ook een aantal parkeerplaatsen!!!
de kaasboer en de oliebollenkraam gebruiken toch ook een aantal parkeerplaatsen!!!
Hoe is het in vredesnaam mogelijk om bezwaar aan te tekenen betreffende het niet meer te kunnen gebruiken van de parkeerplaatsen bij de buurman.
Een goede raad voor deze buurman, zet er een bord bij , [u][b]Alleen parkeren bezoekers ABN, Zeeman en dieren kliniek,[/b][/u] en laat dit enige weken controleren door de politie. doen deze tevens wat nuttigs voor de hele gemeenschap.
Hoe is het in vredesnaam mogelijk om bezwaar aan te tekenen betreffende het niet meer te kunnen gebruiken van de parkeerplaatsen bij de buurman.
Een goede raad voor deze buurman, zet er een bord bij , [u][b]Alleen parkeren bezoekers ABN, Zeeman en dieren kliniek,[/b][/u] en laat dit enige weken controleren door de politie. doen deze tevens wat nuttigs voor de hele gemeenschap.
Er was toch ook nog een bezwaar van die fosielen van “De Vrijheid”? Je weet wel die bejaardenflat naast de makelaar.
Er was toch ook nog een bezwaar van die fosielen van “De Vrijheid”? Je weet wel die bejaardenflat naast de makelaar.
@Glasbak: [u]Laten we deze discussie aub beschaafd voeren[/u]!!. Laat iedereen in zijn waarde. Je hebt toch de mogelijkheid om bezwaar te maken? Of je het gelijk krijgt is een ander verhaal.Als jij je in je woongenot voelt aangetast zou je hier ook wat van zeggen.
@Glasbak: [u]Laten we deze discussie aub beschaafd voeren[/u]!!. Laat iedereen in zijn waarde. Je hebt toch de mogelijkheid om bezwaar te maken? Of je het gelijk krijgt is een ander verhaal.Als jij je in je woongenot voelt aangetast zou je hier ook wat van zeggen.
[quote]de kaasboer en de oliebollenkraam gebruiken toch ook een aantal parkeerplaatsen!!![/quote]
Vergeet het donƫr wagentje niet!
[quote]de kaasboer en de oliebollenkraam gebruiken toch ook een aantal parkeerplaatsen!!![/quote]
Vergeet het donƫr wagentje niet!
@waanzin; Denk eens even na. De parkeerplaats tegenover de C1000 is een openbare parkeerplaats die is dus voor iedereen, hoe zou jij het vinden als ze tegen jou zouden zeggen je moet je auto op minimaal 200 meter afstand van je huis zetten. Daarbij is het zo dat de parkeerplaats bij de C1000 van verschillende Holtense ondernemers is waaronder de C1000 en daar maakt de ALDI ook gebruik van als de parkeerplaatsen op Smidsbeld verdwijnen zullen nog meer mensen die de boodschappen bij de ALDI doen hun auto op de parkeerplaats van de C1000(steunenberg, aanstoot en vd maat) zetten.
@waanzin; Denk eens even na. De parkeerplaats tegenover de C1000 is een openbare parkeerplaats die is dus voor iedereen, hoe zou jij het vinden als ze tegen jou zouden zeggen je moet je auto op minimaal 200 meter afstand van je huis zetten. Daarbij is het zo dat de parkeerplaats bij de C1000 van verschillende Holtense ondernemers is waaronder de C1000 en daar maakt de ALDI ook gebruik van als de parkeerplaatsen op Smidsbeld verdwijnen zullen nog meer mensen die de boodschappen bij de ALDI doen hun auto op de parkeerplaats van de C1000(steunenberg, aanstoot en vd maat) zetten.
Wat is nou het probleem van die 10 parkeerplaatsen dan lopen de mensen maar wat verder.
Als heel holten nou bij elk bouw project lekker gaat lopen drammen, dan gebeurt er nooit een keer wat. Dan kunnen we nog even lekker door drammen over het verkeers overlast in het dorp
Wat is nou het probleem van die 10 parkeerplaatsen dan lopen de mensen maar wat verder.
Als heel holten nou bij elk bouw project lekker gaat lopen drammen, dan gebeurt er nooit een keer wat. Dan kunnen we nog even lekker door drammen over het verkeers overlast in het dorp
beste mensen,ik zeg je er komt geen rotonde ,want het verkeer gaat straks vanaf de enco op de goederentrein richting deventer,want er lopen er straks genoeg langs.
beste mensen,ik zeg je er komt geen rotonde ,want het verkeer gaat straks vanaf de enco op de goederentrein richting deventer,want er lopen er straks genoeg langs.
Waarom nu nog eerst weer geld verspillen aan een rotonde ?
De “verlengde Waagweg” ligt toch al klaar op de tekenplank.
Waarom nu nog eerst weer geld verspillen aan een rotonde ?
De “verlengde Waagweg” ligt toch al klaar op de tekenplank.
@De Snelste
De verlengde waagweg ligt als ,,optie,, op de tekentafel of ergens in een bureaulade.
Voordat deze weer te voorschijn komt,zal door de gemeente nog van een aantal aanwonenden grond moeten worden aangekocht.Van o.a de fam. Blauw,Tuitert,van Zon en Maats.
Deze fam.zijn bij mijn weten nog nooit benadert door de gem.voor eventuele verkoop.
Als deze aankoop procedure is doorlopen,kan het maar zo zijn dat je tien jaar verder bent,en daar zit nu niemand in Holten meer op te wachten.
@De Snelste
De verlengde waagweg ligt als ,,optie,, op de tekentafel of ergens in een bureaulade.
Voordat deze weer te voorschijn komt,zal door de gemeente nog van een aantal aanwonenden grond moeten worden aangekocht.Van o.a de fam. Blauw,Tuitert,van Zon en Maats.
Deze fam.zijn bij mijn weten nog nooit benadert door de gem.voor eventuele verkoop.
Als deze aankoop procedure is doorlopen,kan het maar zo zijn dat je tien jaar verder bent,en daar zit nu niemand in Holten meer op te wachten.
Waarom niet gewoon de voorrang veranderen ipv rotonde?
[quote]Waarom niet gewoon de voorrang veranderen ipv rotonde?[/quote]
Wanneer het Drosten- en H.J. Wansink Trace klaar is,wordt het gedeelte Garage Stukker/t’Klavier zoals ik de tekening bekijk, 30 km. gebied.
Samen met enkele verkeerstechnische maatregelen, zoals door de Rietmolen en Pastoriestraat hierin ook te betrekken, zal het personen.- en vrachtverkeer wat Holten door wil racen wel verdwijnen,zeker als zelfs in dit gebied ,hopelijk, met verkeersremmende maatregelen gewerkt gaat worden
Om verdere een goede doorstroming vanaf het centrum naar deuitvalswegen te waarborgen is een rotonde een noodzaak.
Het is al 30 km,
maak er gewoon stoplichten van
[quote]Het is al 30 km,
maak er gewoon stoplichten van[/quote]
Er [u]staan[/u] wel borden met 30 Kmh , maar deze zijn eigenlijk wettelijk niet toegestaan omdat de weg nog niet ingericht is als een 30 Kmh. zone (bron Veilig Verkeer Nederland)
Waarom niet gewoon de voorrang veranderen ipv rotonde?
[quote]Waarom niet gewoon de voorrang veranderen ipv rotonde?[/quote]
Wanneer het Drosten- en H.J. Wansink Trace klaar is,wordt het gedeelte Garage Stukker/t’Klavier zoals ik de tekening bekijk, 30 km. gebied.
Samen met enkele verkeerstechnische maatregelen, zoals door de Rietmolen en Pastoriestraat hierin ook te betrekken, zal het personen.- en vrachtverkeer wat Holten door wil racen wel verdwijnen,zeker als zelfs in dit gebied ,hopelijk, met verkeersremmende maatregelen gewerkt gaat worden
Om verdere een goede doorstroming vanaf het centrum naar deuitvalswegen te waarborgen is een rotonde een noodzaak.
Het is al 30 km,
maak er gewoon stoplichten van
[quote]Het is al 30 km,
maak er gewoon stoplichten van[/quote]
Er [u]staan[/u] wel borden met 30 Kmh , maar deze zijn eigenlijk wettelijk niet toegestaan omdat de weg nog niet ingericht is als een 30 Kmh. zone (bron Veilig Verkeer Nederland)
@ Holten998, ja verstandig hoor, creeer een racebaan van Deventer naar Markelo/Rijssen. Vanaf Holterberg/OAD zo vol vaart de Dorpstraat in. Gaat het goed doen op vrijdag of zaterdagavond met stappende jeugd of fietsers naar het station vanuit de Larenseweg, helemaal mooi als de A1 weer eens dicht zit. Geen van beide moet een voorrangsweg worden we zijn een dorp, geen doorgaande weg. Hoe kun je verkeer zonder een voorrangsweg het beste reguleren? Met een rotonde!
Gewoon het doorgaande verkeer weren. Toen de doorgang onder het viaduct dicht zat ging het prima, een stuk rustiger iig. Waarom worden er geen proeven genomen door bv tijdelijke afsluiting oid. dan kan men zien hoe het verkeer daar op reageert.
@ Holten998, ja verstandig hoor, creeer een racebaan van Deventer naar Markelo/Rijssen. Vanaf Holterberg/OAD zo vol vaart de Dorpstraat in. Gaat het goed doen op vrijdag of zaterdagavond met stappende jeugd of fietsers naar het station vanuit de Larenseweg, helemaal mooi als de A1 weer eens dicht zit. Geen van beide moet een voorrangsweg worden we zijn een dorp, geen doorgaande weg. Hoe kun je verkeer zonder een voorrangsweg het beste reguleren? Met een rotonde!
Gewoon het doorgaande verkeer weren. Toen de doorgang onder het viaduct dicht zat ging het prima, een stuk rustiger iig. Waarom worden er geen proeven genomen door bv tijdelijke afsluiting oid. dan kan men zien hoe het verkeer daar op reageert.
Slag woont zeer waarschijnlijk aan de zuidkant van de spoorlijn in Holten en denkt, zoals de meesten, alleen aan zichzelf!! Ten tijde dat de doorgang onder het viaduct dicht zat was het voor de Holtenaren aan de noordzijde een crime om in het centrum te komen. En Slag woont waarschijnlijk ook niet in de buurt van de Keizersweg en omstreken, want de bewoners daar waren ook niet gelukkig met al dat vele sluipverkeer.
Slag woont zeer waarschijnlijk aan de zuidkant van de spoorlijn in Holten en denkt, zoals de meesten, alleen aan zichzelf!! Ten tijde dat de doorgang onder het viaduct dicht zat was het voor de Holtenaren aan de noordzijde een crime om in het centrum te komen. En Slag woont waarschijnlijk ook niet in de buurt van de Keizersweg en omstreken, want de bewoners daar waren ook niet gelukkig met al dat vele sluipverkeer.