voor Holten, door Holten

Noordelijke verdiepte rondweg

26

HOLTEN – Jelle Hanenburg en Gerard Snippert richtten vier jaar geleden HS Support op. Hun boodschap: hou niet stug vast aan het Zilverzandtracé zonder onderzoek naar een noordelijke rondweg. Die rondweg begint volgens HS Support bij de rotonde bij OAD en loopt dan verdiept ten noorden van het spoor.
De weg sluit vervolgens aan op de Rijssenseweg.

HS Support vangt vooralsnog bot bij de gemeente, maar de bevolking lijkt het met de twee mannen eens. Gerard Snippert: "In 2005 hield de VVD een enquête. Er reageerden 800 mensen en 80 procent van hen was vóór een noordelijke rondweg. En vervolgens ging men weer over tot de orde van de dag…"

Volgens HS Support is deze reactie symbolisch voor de houding van het college van B en W ten opzichte van de noordelijke rondweg. "De gemeente wil niet naar de andere kant van het spoor kijken", zegt Snippert. "Met een tunnelvisie wordt er naar een oplossing gezocht. Die meent het college te hebben gevonden in het Zilverzand- en Wansinktracé. En nu worden de nadelen daarvan genegeerd en wordt er druk gezocht naar voordelen."

In 2005 heeft adviesbureau DHV vastgesteld dat een noordelijke rondweg de beste oplossing is. Wat Hanenburg en Snippert vooral stoort is het feit dat B en W nooit een vervolgonderzoek hebben gedaan naar een noordelijke rondweg. Snippert: "In 2005 is er een motie aangenomen waarin de gemeenteraad vraagt om een tracéstudie naar een rondweg ten noorden van de spoorlijn. Het college heeft pas in 2008 opdracht daartoe gegeven, maar de studie is nog niet gemaakt. Het college heeft een passieve houding, maar wekt wel de indruk dat er hard aan wordt gewerkt."

Een argument tégen de noordelijke rondweg is dat er dan aan de voet van de Holterberg een weg wordt aangelegd. Hanenburg: "Dat heeft vooral te maken met de emotie die bij de berg ligt. Die is bijna heilig. Terwijl er op de plek van de rondweg een agrarische bestemming ligt. En op een deel van het tracé ligt al het Groenewegje."

Volgens HS Support kijkt de gemeente op dit moment niet verder dan haar neus lang is. Snippert: "Ik noem het eilandhopping. Er is een probleem met het verkeer in Holten en dat wordt verschoven door de tracés. Dat zorgt ergens anders voor problemen, maar dat is volgens de gemeente nu niet aan de orde."

Op maandag 26 mei vergadert de gemeenteraad over het Zilverzand- en Wansinktracé. "Ik vind dat de raad de rug recht moet houden en dat het college de gemaakte afspraak moet nakomen", zegt Hanenburg. Snippert vult aan: "Ik hoop dat alle politieke partijen een keer om de tafel gaan zitten en samen willen kijken naar de gewenste eindoplossing."

  • anton

    Ik ben knettervoor een verdiepte rondweg aan de noordelijke kant. Laten we nu eens spijkers met koppen slaan….!!!!!!!

  • anton

    Ik ben knettervoor een verdiepte rondweg aan de noordelijke kant. Laten we nu eens spijkers met koppen slaan….!!!!!!!

  • gerrianne

    Mee eens! Voor de noordelijke rondweg..

  • gerrianne

    Mee eens! Voor de noordelijke rondweg..

  • @win

    Altijd al gezegd dat de “noordelijke rondweg” de beste optie is. Wie kan hier nou tegen zijn?
    Het doorgaande verkeer moet gewoon om het dorp geleid worden in niet binnen het dorp, want dat is alleen verplaatsen van een bestaand probleem, en tegelijk het creëren van één (scheiden van een woonwijk).

  • @win

    Altijd al gezegd dat de “noordelijke rondweg” de beste optie is. Wie kan hier nou tegen zijn?
    Het doorgaande verkeer moet gewoon om het dorp geleid worden in niet binnen het dorp, want dat is alleen verplaatsen van een bestaand probleem, en tegelijk het creëren van één (scheiden van een woonwijk).

  • EOW2

    M.i. is zelfs de noordelijke rondweg als in het artikel vermeld maar een tijdelijke oplossing.
    Kijk a.u.b. iets verder vooruit!
    Maak de bebouwde kom, verboden voor vrachtverkeer. Maak het ‘t doorgaande personenverkeer in het dorp zo lastig mogelijk, danwel onmogelijk.
    Maak van de… LANGSTRAAT tussen N350 en S14 een fatsoenlijke tweebaansweg.
    De voordelen zijn dan:
    Holten wordt/blijft dan verkeersarm.
    Holten wordt dan niet door een noordelijke rondweg afgesneden van de Holterberg.
    Holten hoeft dan m.b.t. uitbreiding/woningbouw in welke richting dan ook, vooreerst geen rekening te houden met rondwegen.
    Personen/vracht verkeer vanuit rijssen, richting Deventer/Raalte kan dan kiezen voor de A1 of de verbreede Langstraat (i.v.m. eurovignet).
    Bij calamiteiten op de A1 is er dan de beschikking over een perfecte bypass en hoeft het snelwegverkeer NIET meer omgeleid te worden door de kern van Holten!
    Ik heb gesproken…

  • EOW2

    M.i. is zelfs de noordelijke rondweg als in het artikel vermeld maar een tijdelijke oplossing.
    Kijk a.u.b. iets verder vooruit!
    Maak de bebouwde kom, verboden voor vrachtverkeer. Maak het ‘t doorgaande personenverkeer in het dorp zo lastig mogelijk, danwel onmogelijk.
    Maak van de… LANGSTRAAT tussen N350 en S14 een fatsoenlijke tweebaansweg.
    De voordelen zijn dan:
    Holten wordt/blijft dan verkeersarm.
    Holten wordt dan niet door een noordelijke rondweg afgesneden van de Holterberg.
    Holten hoeft dan m.b.t. uitbreiding/woningbouw in welke richting dan ook, vooreerst geen rekening te houden met rondwegen.
    Personen/vracht verkeer vanuit rijssen, richting Deventer/Raalte kan dan kiezen voor de A1 of de verbreede Langstraat (i.v.m. eurovignet).
    Bij calamiteiten op de A1 is er dan de beschikking over een perfecte bypass en hoeft het snelwegverkeer NIET meer omgeleid te worden door de kern van Holten!
    Ik heb gesproken…

  • Peterr

    @EOW2: Volgens mij houd jij geen rekening met de Holtenaren zelf. Iemand uit de Haar die naar Rijssen wil, zal dus volgens jou via de Langstraat moeten?
    Verder: verkeer is net als water. Het zal altijd de korste weg blijven zoeken.

  • Peterr

    @EOW2: Volgens mij houd jij geen rekening met de Holtenaren zelf. Iemand uit de Haar die naar Rijssen wil, zal dus volgens jou via de Langstraat moeten?
    Verder: verkeer is net als water. Het zal altijd de korste weg blijven zoeken.

  • Peterr

    Misschien is het nog het allerbeste om de verkeersstroom te laten zoals het is: dus verkeer gewoon via Oranjestraat en Dorpsstraat blijven laten lopen. Dus niet de verkeersstroom verhuizen, maar het centrum zelf! Het centrum gaat namelijk toch op de kop. Deze plannen zijn er al.
    Wanneer de Enkco plat gaat, kun je een winkelcentrum maken vanaf het station tot aan de Dorpsstraat. Dat nieuwe winkelcentrum maak je
    voetgangersgebied. De supermarkten blijven dan met de auto bereikbaar vanaf de Dorpsstraat. Je hebt verder een mooie aansluiting met de Holterberg. Toeristen wandelen zo van de berg of het station het centrum binnen.
    Maak evt achterlangs de Kandelaar een weg richting station voor de bussen en auto’s. Die weg gaat dan door het oude pand van Tox en sluit dan op de Dorpsstraat aan. Dit scheelt je een Zilverzandtrace of wat voor rondwegcreatie dan ook.
    Zover ik weet is de optie om het winkelcentrum te verhuizen nog nooit onderzocht. Alleen waar eventueel rondwegen zouden moeten komen te liggen. En hoeveel winkels zijn er in Holten nou eigenlijk helemaal? Die kun je toch zo verkassen?

  • Peterr

    Misschien is het nog het allerbeste om de verkeersstroom te laten zoals het is: dus verkeer gewoon via Oranjestraat en Dorpsstraat blijven laten lopen. Dus niet de verkeersstroom verhuizen, maar het centrum zelf! Het centrum gaat namelijk toch op de kop. Deze plannen zijn er al.
    Wanneer de Enkco plat gaat, kun je een winkelcentrum maken vanaf het station tot aan de Dorpsstraat. Dat nieuwe winkelcentrum maak je
    voetgangersgebied. De supermarkten blijven dan met de auto bereikbaar vanaf de Dorpsstraat. Je hebt verder een mooie aansluiting met de Holterberg. Toeristen wandelen zo van de berg of het station het centrum binnen.
    Maak evt achterlangs de Kandelaar een weg richting station voor de bussen en auto’s. Die weg gaat dan door het oude pand van Tox en sluit dan op de Dorpsstraat aan. Dit scheelt je een Zilverzandtrace of wat voor rondwegcreatie dan ook.
    Zover ik weet is de optie om het winkelcentrum te verhuizen nog nooit onderzocht. Alleen waar eventueel rondwegen zouden moeten komen te liggen. En hoeveel winkels zijn er in Holten nou eigenlijk helemaal? Die kun je toch zo verkassen?

  • @win

    @EOW2
    Met het idee om het ‘t doorgaande personenverkeer in het dorp zo lastig mogelijk, dan wel onmogelijk te maken, maak je het voor de Holtenaren zelf ook lastig om bij hun huis te komen.
    En wat jij zegt, voor calamiteiten op de A1 moet er een perfecte bypass komen. Maar volgens mij is de A1 langer dan dit kleine stukje. Mocht er toch een iets gebeuren op dit stukje A1 dan kan de “noordelijke rondweg” perfect dienst doen als omleiding. Plus al dit verkeer gaat dan niet door het dorp.

    Volgens mij wordt er soms ook vergeten dat Holten al, ik weet niet hoelang, afgesneden wordt van de Holterberg. Er ligt namelijk ook nog zoiets als een spoorlijn.

    Ik hoor ook regelmatig mensen praten dat de A1 als rondweg ideaal zou zijn, maar hoe vaak staat het daar al niet vast in de spits. En dat wordt alleen maar erger, ook als er nog lokaal doorgaand verkeer bij komt. En dan heb ik nog niet eens over wat een omweg dit is.
    Het is al eens gezegd: verkeer is net water, het zoekt altijd de kortste weg.

    @Peterr
    Waarom dit nooit onderzocht is? Omdat het totaal niet haalbaar is, veel te kostbaar. Jij hebt het alleen over winkels, maar er staan ook nog woningen aan deze straten en die moeten dus ook maar verkassen.
    Maar het grootste probleem is, je splijt het dorp in tweeën. Dan zou je net zo goed alles wat aan de zuidkant van het spoor ligt kunnen verplaatsen en daar een rondweg aanleggen (plan zilverzandtrace dus).

    Mijn oplossing zou zijn om in combinatie met de “noordelijke rondweg” een weg aan te leggen komende van de Markelo. Ongeveer bij de Borkeldsweg buigt deze nieuwe weg, waar ook een rotonde komt om het dorp in te rijden, af richting de rotonde op de Rijssenseweg om vervolgens door te steken richting het spoor. En dan onder het spoor door aansluiten op de “noordelijke rondweg”.
    Voor de toekomst is dit volgens mij de beste oplossing . Maar ja, het is mijn idee…

  • @win

    @EOW2
    Met het idee om het ‘t doorgaande personenverkeer in het dorp zo lastig mogelijk, dan wel onmogelijk te maken, maak je het voor de Holtenaren zelf ook lastig om bij hun huis te komen.
    En wat jij zegt, voor calamiteiten op de A1 moet er een perfecte bypass komen. Maar volgens mij is de A1 langer dan dit kleine stukje. Mocht er toch een iets gebeuren op dit stukje A1 dan kan de “noordelijke rondweg” perfect dienst doen als omleiding. Plus al dit verkeer gaat dan niet door het dorp.

    Volgens mij wordt er soms ook vergeten dat Holten al, ik weet niet hoelang, afgesneden wordt van de Holterberg. Er ligt namelijk ook nog zoiets als een spoorlijn.

    Ik hoor ook regelmatig mensen praten dat de A1 als rondweg ideaal zou zijn, maar hoe vaak staat het daar al niet vast in de spits. En dat wordt alleen maar erger, ook als er nog lokaal doorgaand verkeer bij komt. En dan heb ik nog niet eens over wat een omweg dit is.
    Het is al eens gezegd: verkeer is net water, het zoekt altijd de kortste weg.

    @Peterr
    Waarom dit nooit onderzocht is? Omdat het totaal niet haalbaar is, veel te kostbaar. Jij hebt het alleen over winkels, maar er staan ook nog woningen aan deze straten en die moeten dus ook maar verkassen.
    Maar het grootste probleem is, je splijt het dorp in tweeën. Dan zou je net zo goed alles wat aan de zuidkant van het spoor ligt kunnen verplaatsen en daar een rondweg aanleggen (plan zilverzandtrace dus).

    Mijn oplossing zou zijn om in combinatie met de “noordelijke rondweg” een weg aan te leggen komende van de Markelo. Ongeveer bij de Borkeldsweg buigt deze nieuwe weg, waar ook een rotonde komt om het dorp in te rijden, af richting de rotonde op de Rijssenseweg om vervolgens door te steken richting het spoor. En dan onder het spoor door aansluiten op de “noordelijke rondweg”.
    Voor de toekomst is dit volgens mij de beste oplossing . Maar ja, het is mijn idee…

  • @win

    Oh ja, je zou zelfs er voor kunnen kiezen om de rotonde op de Markeloseweg aan te leggen bij de kruising met de Landuwerweg (wordt deze kruising ook meteen een stuk veiliger). Dan kan het verkeer via de “oude” Markeloseweg Holten in rijden. De stukken N350 welke overbodig zijn geworden kunnen worden afgebroken en dit gebied wat hier dan vrij komt zou dan weer geschikt gemaakt kunnen worden voor bv. woningbouw of recreatieve doeleinden.
    Maar ja, het is mijn idee.

  • @win

    Oh ja, je zou zelfs er voor kunnen kiezen om de rotonde op de Markeloseweg aan te leggen bij de kruising met de Landuwerweg (wordt deze kruising ook meteen een stuk veiliger). Dan kan het verkeer via de “oude” Markeloseweg Holten in rijden. De stukken N350 welke overbodig zijn geworden kunnen worden afgebroken en dit gebied wat hier dan vrij komt zou dan weer geschikt gemaakt kunnen worden voor bv. woningbouw of recreatieve doeleinden.
    Maar ja, het is mijn idee.

  • Peterr

    @win: Dan heb je waarschijnlijk even niet goed opgelet, want hoeveel huizen heeft de komst van het Wansinktrace en Zilverzandtrace nu al gekost? Dus, het opkopen van huizen voor een nieuw centrum hoeft het probleem niet te zijn.

  • Peterr

    @win: Dan heb je waarschijnlijk even niet goed opgelet, want hoeveel huizen heeft de komst van het Wansinktrace en Zilverzandtrace nu al gekost? Dus, het opkopen van huizen voor een nieuw centrum hoeft het probleem niet te zijn.

  • @win

    @Peterr
    Dat deze huizen gesloopt zijn of nog worden gesloopt is gewoon zonde. Hadden ze gewoon niet moeten doen.

    Maar wat je ontgaat is dat de Dorpstraat nu al totaal niet geschikt is als doorgaande route. Kijk eens hoe dicht de woningen aan deze straat staan. Dus deze zullen dan ook met jouw plan moeten verkassen (denk bijvoorbeeld aan geluidsoverlast).
    En het zullen dan wel veel meer woning gaan dan die “paar” van nu.

    Maar het grootste probleem ligt in het feit dat alles wat ten zuiden van de Dorpstraat ligt afgesneden wordt van dit centrum.

    En waar het eigenlijk om gaat is dat het verkeer wat niet in Holten moet zijn ook niet door Holten moet laten rijden.

  • @win

    @Peterr
    Dat deze huizen gesloopt zijn of nog worden gesloopt is gewoon zonde. Hadden ze gewoon niet moeten doen.

    Maar wat je ontgaat is dat de Dorpstraat nu al totaal niet geschikt is als doorgaande route. Kijk eens hoe dicht de woningen aan deze straat staan. Dus deze zullen dan ook met jouw plan moeten verkassen (denk bijvoorbeeld aan geluidsoverlast).
    En het zullen dan wel veel meer woning gaan dan die “paar” van nu.

    Maar het grootste probleem ligt in het feit dat alles wat ten zuiden van de Dorpstraat ligt afgesneden wordt van dit centrum.

    En waar het eigenlijk om gaat is dat het verkeer wat niet in Holten moet zijn ook niet door Holten moet laten rijden.

  • Jerome

    Goed gezegd @win: “Waar het eigenlijk om gaat is dat het verkeer wat niet in Holten moet zijn ook niet door Holten moet willen rijden”

    De gemeente moet zorgen dat ze het juiste verkeer binnen laten (lees: recreanten die van de berg af komen) en het onjuiste verkeer (lees: “sluip” verkeer wat komende vanuit Deventer of Raalte door Holten naar Rijssen wil) leiden over de wegen die daarvoor bedoeld zijn namelijk de N332, de A1 en de N350 en verderop de N347
    De gemeente hoeft helemaal niets te investeren in een “doorgaande” weg. Er moet geinvesteerd worden in een fatsoenlijk centrum (met de structuurvisie zijn ze ook al jaren bezig) en een goede verkeersafwikkeling voor de Holtenaren zelf en dat laatste krijg je niet door een noordelijk randweg.

    Stof tot nadenken…
    De gemeente heeft prestatie afspraken gemaakt met de provincie om de Kol en de Liezen zsm tot ontwikkeling te brengen! Al het verkeer wat in de nabije toekomst vanuit de wijk de Liezen (uiteindelijk 500 woningen) naar Rijssen wil. Hoe komen die naar die noordelijke randweg?

  • Jerome

    Goed gezegd @win: “Waar het eigenlijk om gaat is dat het verkeer wat niet in Holten moet zijn ook niet door Holten moet willen rijden”

    De gemeente moet zorgen dat ze het juiste verkeer binnen laten (lees: recreanten die van de berg af komen) en het onjuiste verkeer (lees: “sluip” verkeer wat komende vanuit Deventer of Raalte door Holten naar Rijssen wil) leiden over de wegen die daarvoor bedoeld zijn namelijk de N332, de A1 en de N350 en verderop de N347
    De gemeente hoeft helemaal niets te investeren in een “doorgaande” weg. Er moet geinvesteerd worden in een fatsoenlijk centrum (met de structuurvisie zijn ze ook al jaren bezig) en een goede verkeersafwikkeling voor de Holtenaren zelf en dat laatste krijg je niet door een noordelijk randweg.

    Stof tot nadenken…
    De gemeente heeft prestatie afspraken gemaakt met de provincie om de Kol en de Liezen zsm tot ontwikkeling te brengen! Al het verkeer wat in de nabije toekomst vanuit de wijk de Liezen (uiteindelijk 500 woningen) naar Rijssen wil. Hoe komen die naar die noordelijke randweg?

  • @win

    @Jerome
    Het verkeer over de A1 omleiden? Ik ben daar geen voorstander van, daar is de A1 ook helemaal niet voor bedoeld.
    Het verkeer uit de richtingen Deventer en Raalte zal echt niet deze weg volgend, omdat dit een omweg is (je praat wel over één van 9km).

    Kijk eens op maps.google.nl en je weet wat ik bedoel.
    http://maps.google.nl/maps?f=d…8&t=h&z=13
    http://maps.google.nl/maps?f=d…8&t=h&z=15

    Het betekend ook dat hier investeringen gemaakt moeten worden (verbreding). Het zelfde geldt voor de N332 en de op- en afritten aan de A1. De gemeente hoeft niets te investeren maar betaald hier wel indirect aan mee.

    Ik hoop dat het nooit gebeurt, maar stel je eens voor dat er straks op de A1 tol wordt geheven, dan zitten wij hier in Holten met de gebakken peren, want dan zal heel wat verkeer er voor kiezen om niet via de A1 te rijden en dus dwars door Holten.

    Wat me opvalt is dat Nederland niet eens een fatsoenlijk wegennet heeft naast de snelwegen. Als het op de snelweg ergens vast staat dan staat het in de dorpen naast deze snelwegen ook vast omdat er nooit geïnvesteerd is in goede doorgaande wegen. Als je bekijkt dat indien je van Wierden naar Deventer rijdt via de N wegen dan zijn alleen Rijssen en Holten een obstakel. In Rijssen wordt nu flink geïnvesteerd in een goede doorgaande weg. Maar Holten blijft een obstakel.

    Wat dat laatste betreft. De Liezen heeft straks al een goede ontsluiting in de vorm van de N332 om vervolgens via de Deventerweg op de “Noordelijke rondweg” naar Rijssen te rijden. Maar je kunt er ook voor kiezen om de Larenseweg door te trekken achter de Kandelaar en dan onder het spoor door aansluiten op deze “noordelijke rondweg” (rotonde). Is meteen de rest van Holten welke aan de westzijde van het centrum ligt aangesloten op de weg. Je zou er zelfs nog voor kunnen kiezen om hier een weg te maken richting Molenbelterweg/Raalterweg. Kan de rotonde bij de OAD er ook uit want deze heeft dan geen nut meer aangezien hier dan geen wegen op aan sluiten.
    (voor de noordelijke rondweg ligt deze rotonde ook niet erg gunstig)

    Voordeel hiervan is weer dat toeristen welke van de berg komen meteen in hartje centrum staan

    Ja, ik ben voorstander van een noordelijke rondweg, want ik zie hier meer voordelen in dan nadelen.

    Het enigste waar ik wel mee zit is de Deventerweg. Met wat voor oplossing je ook komt dit blijft een drukke weg, met of zonder rondweg.

  • @win

    @Jerome
    Het verkeer over de A1 omleiden? Ik ben daar geen voorstander van, daar is de A1 ook helemaal niet voor bedoeld.
    Het verkeer uit de richtingen Deventer en Raalte zal echt niet deze weg volgend, omdat dit een omweg is (je praat wel over één van 9km).

    Kijk eens op maps.google.nl en je weet wat ik bedoel.
    http://maps.google.nl/maps?f=d…8&t=h&z=13
    http://maps.google.nl/maps?f=d…8&t=h&z=15

    Het betekend ook dat hier investeringen gemaakt moeten worden (verbreding). Het zelfde geldt voor de N332 en de op- en afritten aan de A1. De gemeente hoeft niets te investeren maar betaald hier wel indirect aan mee.

    Ik hoop dat het nooit gebeurt, maar stel je eens voor dat er straks op de A1 tol wordt geheven, dan zitten wij hier in Holten met de gebakken peren, want dan zal heel wat verkeer er voor kiezen om niet via de A1 te rijden en dus dwars door Holten.

    Wat me opvalt is dat Nederland niet eens een fatsoenlijk wegennet heeft naast de snelwegen. Als het op de snelweg ergens vast staat dan staat het in de dorpen naast deze snelwegen ook vast omdat er nooit geïnvesteerd is in goede doorgaande wegen. Als je bekijkt dat indien je van Wierden naar Deventer rijdt via de N wegen dan zijn alleen Rijssen en Holten een obstakel. In Rijssen wordt nu flink geïnvesteerd in een goede doorgaande weg. Maar Holten blijft een obstakel.

    Wat dat laatste betreft. De Liezen heeft straks al een goede ontsluiting in de vorm van de N332 om vervolgens via de Deventerweg op de “Noordelijke rondweg” naar Rijssen te rijden. Maar je kunt er ook voor kiezen om de Larenseweg door te trekken achter de Kandelaar en dan onder het spoor door aansluiten op deze “noordelijke rondweg” (rotonde). Is meteen de rest van Holten welke aan de westzijde van het centrum ligt aangesloten op de weg. Je zou er zelfs nog voor kunnen kiezen om hier een weg te maken richting Molenbelterweg/Raalterweg. Kan de rotonde bij de OAD er ook uit want deze heeft dan geen nut meer aangezien hier dan geen wegen op aan sluiten.
    (voor de noordelijke rondweg ligt deze rotonde ook niet erg gunstig)

    Voordeel hiervan is weer dat toeristen welke van de berg komen meteen in hartje centrum staan

    Ja, ik ben voorstander van een noordelijke rondweg, want ik zie hier meer voordelen in dan nadelen.

    Het enigste waar ik wel mee zit is de Deventerweg. Met wat voor oplossing je ook komt dit blijft een drukke weg, met of zonder rondweg.

  • @win

    Even ter verduidelijking over de omweg

    Route door Holten
    [url]http://maps.google.nl/maps?f=d&hl=nl&geocode=9049157592708711655,52.281550,6.403070;16983164498435737425,52.252320,6.426890;16215240796685600591,52.278180,6.432970&saddr=Deventerweg/[email protected],+6.403070&[email protected],+6.432970&mra=mr&mrcr=0&sll=52.270048,6.419106&sspn=0.050212,0.151749&ie=UTF8&t=h&z=13[/url]

    Route over de A1
    [url]http://maps.google.nl/maps?f=d&hl=nl&geocode=17860583756257318998,52.281010,6.400400;16983164498435737425,52.252320,6.426890;16215240796685600591,52.278180,6.432970&saddr=52.281523,6.402926&[email protected],+6.426890+to:[email protected],+6.432970&mra=dme&mrcr=0&mrsp=0&sz=15&via=1&sll=52.279685,6.40357&sspn=0.01255,0.037937&ie=UTF8&t=h&z=15[/url]

  • @win

    Even ter verduidelijking over de omweg

    Route door Holten
    [url]http://maps.google.nl/maps?f=d&hl=nl&geocode=9049157592708711655,52.281550,6.403070;16983164498435737425,52.252320,6.426890;16215240796685600591,52.278180,6.432970&saddr=Deventerweg/[email protected],+6.403070&[email protected],+6.432970&mra=mr&mrcr=0&sll=52.270048,6.419106&sspn=0.050212,0.151749&ie=UTF8&t=h&z=13[/url]

    Route over de A1
    [url]http://maps.google.nl/maps?f=d&hl=nl&geocode=17860583756257318998,52.281010,6.400400;16983164498435737425,52.252320,6.426890;16215240796685600591,52.278180,6.432970&saddr=52.281523,6.402926&[email protected],+6.426890+to:[email protected],+6.432970&mra=dme&mrcr=0&mrsp=0&sz=15&via=1&sll=52.279685,6.40357&sspn=0.01255,0.037937&ie=UTF8&t=h&z=15[/url]

WAARDEER JE DIT ARTIKEL?

Deel dit artikel dan met je vrienden!
Wanneer je actief deelt zul je dit bericht minder vaak zien!
close-link