Mark Tuitert heeft zich maandag in Heerenveen op de 1000 meter verzekerd van deelname aan de Olympische Spelen.
Mark werd vierde en dat was voldoende voor een ticket naar Vancouver. Zijn ploeggenoot Nuis werd derde, maar had geen nominatie op zak.
Om die reden is Tuitert na Stefan Groothuis en Simon Kuipers de derde Nederlander die zeker is van een startbewijs






















Mark heeft ons even laten zweten….
Maar we gaan naar Vancouver 😉
Mark heeft ons even laten zweten….
Maar we gaan naar Vancouver 😉
@HANSJEindeKELDER
“We”? Ben je zijn vriendje en mag je mee?
@HANSJEindeKELDER
“We”? Ben je zijn vriendje en mag je mee?
@ HarryD
Ook Tuitert heeft trouwe supporters die richting Vancouver gaan. Beetje bijdehante reactie van je trouwens!
Tuitert gefeliciteerd en ik zal het wel op tv volgen!
@ HarryD
Ook Tuitert heeft trouwe supporters die richting Vancouver gaan. Beetje bijdehante reactie van je trouwens!
Tuitert gefeliciteerd en ik zal het wel op tv volgen!
Helemaal met mark eens,waar slaat die reactie op??
Tuitert doe je best!!
Helemaal met mark eens,waar slaat die reactie op??
Tuitert doe je best!!
Hallo Harry,
Als supporter van Mark voelt het alsof we gaan, maar helaas ik mag niet mee :cry:, zal alles via de TV moeten bekijken. Vancouver is me eerlijk gezegd ook net iets te ver, ben wel vier jaar geleden in Turijn geweest. Er gaan overigens wel supporters vanuit Holten naar Vancouver en deze hebben beloofd Mark extra hard aan te moedigen ;-);-)
Met vriendelijke groet,
Hansje in de Kelder
Hallo Harry,
Als supporter van Mark voelt het alsof we gaan, maar helaas ik mag niet mee :cry:, zal alles via de TV moeten bekijken. Vancouver is me eerlijk gezegd ook net iets te ver, ben wel vier jaar geleden in Turijn geweest. Er gaan overigens wel supporters vanuit Holten naar Vancouver en deze hebben beloofd Mark extra hard aan te moedigen ;-);-)
Met vriendelijke groet,
Hansje in de Kelder
Geweldig toch :D? Ik ga zeker ’s nachts m’n wekker zetten om Mark over de finish te schreeuwen :-)! Hopelijk doet hij het goed en hebben we daarna weer een gezellig feestje in Holtencity :D! TJOEPAAA 😀 😀 :D!!
Geweldig toch :D? Ik ga zeker ’s nachts m’n wekker zetten om Mark over de finish te schreeuwen :-)! Hopelijk doet hij het goed en hebben we daarna weer een gezellig feestje in Holtencity :D! TJOEPAAA 😀 😀 :D!!