zaterdagavond 24 juni 2006:
dorstig
lopend individu
omgeving: station en "deBiester"
profiel:
niet in de verpleging (the pianoman)
kan zingen
kan teksten schrijven
is redelijk vlot met de tong
maakt feestjes kompleet
look-a-like van "Paul van de Made" ?
"Gert van Marja van oele Arie"
























He bedankt luitjes,
Leuke foto hoor.
Die dorst is trouwens wel gelest inmiddels…
He bedankt luitjes,
Leuke foto hoor.
Die dorst is trouwens wel gelest inmiddels…
Plasje gedaan achter de heg Anton ? gezien je lach heeft het wel opgelucht.
Plasje gedaan achter de heg Anton ? gezien je lach heeft het wel opgelucht.
foto is genomen bij binnenkomst, en toen hoefde ik nog niet….
😀 😀
foto is genomen bij binnenkomst, en toen hoefde ik nog niet….
😀 😀
heb je nog hoofdpijn gehad :zzz van dat bruine spul??????? 😕
heb je nog hoofdpijn gehad :zzz van dat bruine spul??????? 😕
😀 😀
Niet alleen van dat spul,
😥 😥
😀 😀
Niet alleen van dat spul,
😥 😥