Net als voorgaande jaren organiseert de bromfietsafdeling (Olde Hoolter Brommers) van de MAC de Holterberg op 8 september a.s. een mooie tocht door de omgeving.
Heb je nog een bromfiets staan en je wilt er een leuke rit mee maken? Geef je dan op. Neem vrienden en vriendinnen mee!
Meer informatie via de Facebook pagina van dit evenement.
https://www.facebook.com/Olde-hoolter-brommers-539662869508800/?ref=br_rs























Bert Wissink