HOLTEN – Bjorn Rustebiel is de nieuwe uitbater van Grand Café ’t Keuntje. Bjorn is o.a. bekend als uitbater van Bar ’t Mossink, de horeca gelegenheid in sporthal ’t Mossink. Naast ’t Keuntje wordt ook de bovenverdieping en de ruimte aan de achterzijde door Bjorn gehuurd.
Het is de bedoeling dat ’t Keuntje eind februari weer is geopend.






















He Balgje, wat ga jij allemaal verbouwen??
Appelbomen tot in de hemel!!
He Balgje, wat ga jij allemaal verbouwen??
Appelbomen tot in de hemel!!
als hij maar niet gaat klussen. hij kan beter alleen de geraniums gaan water geven.
als hij maar niet gaat klussen. hij kan beter alleen de geraniums gaan water geven.
Balgje ik wens je veel suc6 ,fijn dat een Holtenaar het over neemt
Balgje ik wens je veel suc6 ,fijn dat een Holtenaar het over neemt
fijn als er maar uitjes en pindasaus zijn 😡
fijn als er maar uitjes en pindasaus zijn 😡
en natuurlijk die balletjes 😀
en natuurlijk die balletjes 😀
Uit betrouwbare bron vernomen dat de zelfde uitbaters het keuntje weer gaan runnen
Uit betrouwbare bron vernomen dat de zelfde uitbaters het keuntje weer gaan runnen