HOLTEN – Inmiddels is er begonnen met de afbraak van een aantal panden op de kol.
Enkele van deze panden vormen gevaar voor spelende kinderen. Een paar weken gelden is er nog brand gesticht in het oude pand van Dolf Moed. De gemeente neemt het zekere voor het onzekere en breekt de panden af. Het zolverzandtrace en de nieuwbouw komt misschien op deze manier een stukje dichterbij.
(foto’s H. Theijn)


























Dat wordt weer minimaal 5 jaar kale vlakte, net als de HJ Wansinkstraat!
Dat wordt weer minimaal 5 jaar kale vlakte, net als de HJ Wansinkstraat!
Eindelijk word er iets gedaan .
Laat het maar een grote zandvlakte worden.
de jeugt weet er wel raad mee door er oa een cros baan of trap veldtje
van te maken .
Zo is het ook geen gezicht en kan er ook niets gebeuren,of moet er eerst iets gebeuren met een kind voor er iets gebeurd.
Eindelijk word er iets gedaan .
Laat het maar een grote zandvlakte worden.
de jeugt weet er wel raad mee door er oa een cros baan of trap veldtje
van te maken .
Zo is het ook geen gezicht en kan er ook niets gebeuren,of moet er eerst iets gebeuren met een kind voor er iets gebeurd.