Wij gebruiken technologieën zoals cookies om informatie over uw apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Wij doen dit met als doel om u de beste HoltensNieuws.nl ervaring te bieden. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals bezoeken, gedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als u geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, zal dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden op HoltensNieuws.nl
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Let wel als er voor de variant wordt gekozen en niet voor de rotonde, staan wij als inwoners van Holten komende vanaf de oranjestraat en richting Markelo of Rijssen willen, dus in de file. Het probleem wordt dan dus niet opgelost maar omgedraaid.
Let wel als er voor de variant wordt gekozen en niet voor de rotonde, staan wij als inwoners van Holten komende vanaf de oranjestraat en richting Markelo of Rijssen willen, dus in de file. Het probleem wordt dan dus niet opgelost maar omgedraaid.
Als er een rotonde komt is de weg van en naar het dorp nog maar meer uitnodigend om door de Oranjestraat te rijden. Ook het “Rijssens verkeer” wordt dan nog steeds een gemakkelijke route door het dorp geboden.
Beter is een vloeiende bocht Rijssen – Markelo en een aansluiting voor Holten een eindje richting Markelo. Dat houdt het sluipverkeer via het dorp beter tegen.
Wat betreft het op- en afrijden van de N350 valt dat nog wel mee.
Als er toch een rotonde komt dan zover mogelijk richting Markelo. Dat geeft het gevoel voor het verkeer van en naar Rijssen dat ze om moeten rijden.
(Maar straks gaan die toch door het Zilverzand (of via de NRW)
Als er een rotonde komt is de weg van en naar het dorp nog maar meer uitnodigend om door de Oranjestraat te rijden. Ook het “Rijssens verkeer” wordt dan nog steeds een gemakkelijke route door het dorp geboden.
Beter is een vloeiende bocht Rijssen – Markelo en een aansluiting voor Holten een eindje richting Markelo. Dat houdt het sluipverkeer via het dorp beter tegen.
Wat betreft het op- en afrijden van de N350 valt dat nog wel mee.
Als er toch een rotonde komt dan zover mogelijk richting Markelo. Dat geeft het gevoel voor het verkeer van en naar Rijssen dat ze om moeten rijden.
(Maar straks gaan die toch door het Zilverzand (of via de NRW)
Voor de verkeersveiligheid en voor het oplossen van het fileprobleem (want daar gaat het om) is een rotonde het allerbeste. Wat betreft het verkeer wat door Holten gaat, dat zal bij een vloeiende bocht of een rotonde evenveel blijven en anders nemen die de route via de kol wel.
Voor de verkeersveiligheid en voor het oplossen van het fileprobleem (want daar gaat het om) is een rotonde het allerbeste. Wat betreft het verkeer wat door Holten gaat, dat zal bij een vloeiende bocht of een rotonde evenveel blijven en anders nemen die de route via de kol wel.
@ Markeloseweg: De aansluiting van de Kol op de Rijssenseweg gaat dicht. En om het verkeer zo snel mogelijk door te laten rijden vanuit Rijssen en daarbij het dorp vermijdend, is een vloeiende overgang van Rijssenseweg naar Markeloseweg en A1 de beste oplossing.
@ Markeloseweg: De aansluiting van de Kol op de Rijssenseweg gaat dicht. En om het verkeer zo snel mogelijk door te laten rijden vanuit Rijssen en daarbij het dorp vermijdend, is een vloeiende overgang van Rijssenseweg naar Markeloseweg en A1 de beste oplossing.