HHV en Hig sturen brief naar B&W

8

HOLTEN – De HHV en Werkgeversvereniging HIG hebben gehoord en gelezen dat de aanleg van een rotonde op de kruising Rijssenseweg-Markeloseweg onderwerp van politieke discussie is geworden.

Daarom hebben de besturen van beide ondernemersverenigingen bijgevoegde brief opgesteld en opgestuurd naar B&W van onze gemeente en Gedeputeerde Staten van Overijssel.
Brief over rotonde in N350.pdf

8 Reacties
  1. HJ zegt

    Let wel als er voor de variant wordt gekozen en niet voor de rotonde, staan wij als inwoners van Holten komende vanaf de oranjestraat en richting Markelo of Rijssen willen, dus in de file. Het probleem wordt dan dus niet opgelost maar omgedraaid.

  2. HJ zegt

    Let wel als er voor de variant wordt gekozen en niet voor de rotonde, staan wij als inwoners van Holten komende vanaf de oranjestraat en richting Markelo of Rijssen willen, dus in de file. Het probleem wordt dan dus niet opgelost maar omgedraaid.

  3. nadenker zegt

    Als er een rotonde komt is de weg van en naar het dorp nog maar meer uitnodigend om door de Oranjestraat te rijden. Ook het “Rijssens verkeer” wordt dan nog steeds een gemakkelijke route door het dorp geboden.

    Beter is een vloeiende bocht Rijssen – Markelo en een aansluiting voor Holten een eindje richting Markelo. Dat houdt het sluipverkeer via het dorp beter tegen.
    Wat betreft het op- en afrijden van de N350 valt dat nog wel mee.
    Als er toch een rotonde komt dan zover mogelijk richting Markelo. Dat geeft het gevoel voor het verkeer van en naar Rijssen dat ze om moeten rijden.
    (Maar straks gaan die toch door het Zilverzand (of via de NRW)

  4. nadenker zegt

    Als er een rotonde komt is de weg van en naar het dorp nog maar meer uitnodigend om door de Oranjestraat te rijden. Ook het “Rijssens verkeer” wordt dan nog steeds een gemakkelijke route door het dorp geboden.

    Beter is een vloeiende bocht Rijssen – Markelo en een aansluiting voor Holten een eindje richting Markelo. Dat houdt het sluipverkeer via het dorp beter tegen.
    Wat betreft het op- en afrijden van de N350 valt dat nog wel mee.
    Als er toch een rotonde komt dan zover mogelijk richting Markelo. Dat geeft het gevoel voor het verkeer van en naar Rijssen dat ze om moeten rijden.
    (Maar straks gaan die toch door het Zilverzand (of via de NRW)

  5. markeloseweg zegt

    Voor de verkeersveiligheid en voor het oplossen van het fileprobleem (want daar gaat het om) is een rotonde het allerbeste. Wat betreft het verkeer wat door Holten gaat, dat zal bij een vloeiende bocht of een rotonde evenveel blijven en anders nemen die de route via de kol wel.

  6. markeloseweg zegt

    Voor de verkeersveiligheid en voor het oplossen van het fileprobleem (want daar gaat het om) is een rotonde het allerbeste. Wat betreft het verkeer wat door Holten gaat, dat zal bij een vloeiende bocht of een rotonde evenveel blijven en anders nemen die de route via de kol wel.

  7. Dick zegt

    @ Markeloseweg: De aansluiting van de Kol op de Rijssenseweg gaat dicht. En om het verkeer zo snel mogelijk door te laten rijden vanuit Rijssen en daarbij het dorp vermijdend, is een vloeiende overgang van Rijssenseweg naar Markeloseweg en A1 de beste oplossing.

  8. Dick zegt

    @ Markeloseweg: De aansluiting van de Kol op de Rijssenseweg gaat dicht. En om het verkeer zo snel mogelijk door te laten rijden vanuit Rijssen en daarbij het dorp vermijdend, is een vloeiende overgang van Rijssenseweg naar Markeloseweg en A1 de beste oplossing.

Laat een antwoord achter

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.